Karify

Bij Arkin gebruiken we Karify als digitale zorgomgeving. Het werkt via een computer, tablet of via een app op je mobiele telefoon. Hierdoor kun je overal aan je behandeling werken. En op het moment dat het jou uitkomt.

Met Karify kan je:

  • Informatie vinden over Arkin en de specialismen via het Warm Welkom
  • Je voorbereiden op je intakegesprek en behandeling
  • Aan de slag met zelfhulpmodules
  • Online opdrachten maken
  • Vragenlijsten invullen
  • Onderdelen van je zorgdossier inzien (cliëntportaal)

Om toegang te krijgen tot Karify, heb je een ‘Account’ nodig. Dit is alleen van jou, niemand kan daar verder bij.

Hulp nodig? Neem contact op met de Helpdesk Digitale Zorg.

Warm Welkom
Zodra je Karify-account is aangemaakt, krijg je een module met de naam ‘Warm Welkom’. Hier krijg je informatie over Arkin, je verwijzing en wachttijden. Ook staan er handvatten in om alvast zelf aan de slag te gaan met je herstel.

Zodra je in behandeling komt bij een specialisme krijg je opnieuw een Warm Welkom, maar nu van het specialisme zelf. Daarnaast kan het zijn dat je behandeling wordt ondersteund met digitale modules. Dit noemen we health spaces. Ook deze vind je terug Karify. Klik hier als je wilt weten hoe Karify precies werkt.

Inzage in zorgdossier
Als je eenmaal in behandeling bent bij een van de specialismen van Arkin heb je inzage in je zorgdossier. Onderdelen van je zorgdossier bekijk je in Karify links in het menu onder ‘Mijn dossier’. Dit noemen we ook wel het cliëntportaal. Wil je meer weten over je zorgdossier bij Arkin? Klik dan hier voor meer informatie.