Cliënttevredenheidsonderzoek 2021
Roads vindt cliëntenparticipatie erg belangrijk. Zo is er bijvoorbeeld een cliëntenraad, zijn er cliënt gestuurde projecten en ervaringsdeskundigen die helpen met het formuleren en uitvoeren van het beleid.
De doelstelling van het cliënttevredenheidsonderzoek is de kwaliteit van ons aanbod te laten beoordelen door onze cliënten en hen feedback te vragen zodat Roads waar nodig de kwaliteit kan verbeteren.
Wil je meer uitslagen lezen per onderdeel?
- Totaaluitslag Roads
- Uitslag Dagbesteding Roads (infographic)
- Totaaluitslag Dagbesteding
- Uitslag IPS/re-integratie Roads (infographic)
- Totaaluitslag IPS/re-integratie Roads
- Uitslag Maatjesproject/Tafelgasten Roads (infographic)
- Totaaluitslag Maatjesproject/Tafelgasten Roads
Cliënttevredenheid 2020
- Lees hier het Rapport klanttevredenheidsonderzoek 2020
- Lees hier de Rapportage peiling Roads in de Coronaperiode – Meetellen in Amsterdam